11 Habbie's online
HabMoon Helptool
Naam


E-mailadres


Ik wil het graag hebben over
Kies de optie die jouw vraag het beste omschrijft! Zorg dat je de juiste keuze maakt, dat helpt ons om jou weer sneller te kunnen helpen.

Omschrijving
Vul hierboven je vraag of probleem in. (Als je vraag over een verbannen account gaat vul hierbij dan ook de reden en de einddatum van de ban in). Je zult spoedig een antwoord ontvangen van een van onze medewerkers. Vergeet niet onze kennisbank te bekijken voor je ons een bericht stuurt, veel vragen worden hier al beantwoord.
Op welke manier krijg ik het snelst antwoord?
Helpende eendjesNatuurlijk wil iedereen zo snel mogelijk antwoord krijgen op zijn of haar vraag. Bij HabMoon proberen wij jouw vraag altijd binnen 2 werkdagen te beantwoorden. Om echter nog sneller antwoord van ons te krijgen is het goed om duidelijk je vraag te stellen, zodat we in één bericht antwoord kunnen geven.
Ik wacht al meer dan 2 dagen op een antwoord
Er kunnen in dit geval verschillende dingen aan de hand zijn die je allemaal even na moet lopen voordat je besluit een nieuwe bericht te sturen.
  • 1) De gestuurde mail bevat informatie die wij mogelijk eerst moeten gaan controleren, hierbij kan het wat langer duren.
  • 2) De gestuurde mail bevat te weinig informatie over datgene waarover je contact met ons opneemt.
  • 3) De gestuurde mail bevat een vraag waarbij op de website al eerder antwoord is gegeven, controleer dus altijd goed de website en de kennisbank voor je contact met ons opneemt.
Korte vraag en snel antwoord? Tweet ons!
Als je een simpele vraag hebt over bijvoorbeeld het Hotel of over hoe iets werkt is het handig om het eerst bij een andere Habbie in het Hotel te vragen (dit kan onder andere bij onze HabMoon Helpers). Is het antwoord op je vraag daar niet duidelijk of niet te vinden? Dan kan je ons via Twitter een tweet sturen (@HabMoonNLBE) en zullen wij zo snel mogelijk antwoorden.